gns.hr > podrška> Opći uvjeti
Opći uvjeti
Opći uvjeti
GNS Network
Opći uvjeti 2022-06-01
1. Općenito
1.1 Ovi opći uvjeti s prilozima vrijede od 1. lipnja 2022. godine i zamjenjuju prethodne opće uvjete. Ovi uvjeti reguliraju odnos između punoljetne fizičke ili pravne osobe (Kupac) i GNS Network d.o.o. (GNS).
2. Ugovor
2.1 Ugovor se smatra sklopljenim kada Kupac izvrši narudžbu usluge ili robe, a GNS potvrdi i odobri narudžbu. GNS zadržava pravo na provjeru kreditne sposobnosti Kupca.
2.2 Kupac će se smatrati da je izvršio narudžbu robe/usluge:
- Popunjavanjem posebnog obrasca za narudžbu, koji se šalje GNS-u poštom, ili
- Kada Kupac naruči robu/uslugu elektronički na web stranici (www.gns.hr), putem e-pošte, poštom, ili
- Kada Kupac usmeno naruči robu/uslugu ili na drugi način sklopi poseban ugovor s GNS-om.
2.3 Ovi opći uvjeti su sastavni dio ugovora između stranaka. Ako ugovor ili prilozi uz ugovor sadrže posebne odredbe koje odstupaju od ovih općih uvjeta, posebne odredbe imaju prednost.
2.4 Ugovor stupa na snagu od dana kada ga potpišu obje strane ili kada narudžba bude odobrena i potvrđena od strane GNS-a. Ugovor se sklapa na razdoblje od jedne (1) godine. Ako se ugovor ne otkaže na vrijeme, automatski se produžuje za još jednu (1) godinu.
2.5 Otkazivanje ugovora mora biti u pisanom obliku i dostavljeno drugoj strani najkasnije šest (6) mjeseci prije isteka ugovornog razdoblja. Ugovor prestaje vrijediti dvanaest (12) mjeseci nakon što otkaz stigne GNS-u. U slučaju prijevremenog otkaza, Kupac je dužan platiti preostale mjesečne naknade za ugovoreno razdoblje.
2.6 GNS ima pravo raskinuti ugovor ako Kupac ne plati, bude u stečaju ili na drugi način nesposoban za plaćanje. GNS također može obustaviti isporuku usluge dok Kupac ne pruži odgovarajuće jamstvo.
3. Usluga
3.1 Usluga se pruža u skladu s ugovorom i općim uvjetima. GNS zadržava pravo na promjene usluga, pod uvjetom da ne uzrokuju značajne neugodnosti Kupcu.
3.2 Kupac će biti obaviješten najkasnije jedan (1) mjesec prije nego što promjene stupe na snagu. Kupac ima pravo otkazati ugovor ako promjene uzrokuju značajne neugodnosti.
3.3 Kupac nema pravo tražiti druge posljedice zbog promjena GNS-a osim onih navedenih u ovim uvjetima.
3.4 GNS zadržava pravo na promjene softvera i opreme te instalaciju novih verzija usluga.
4. Rad i održavanje
4.1 GNS će započeti s popravkom kvara nakon prijave. Prijave se mogu izvršiti putem e-pošte ili telefona. GNS nije odgovoran za prekide uzrokovane Kupcem ili trećim stranama.
4.2 Ako je kvar uzrokovan Kupcem, GNS ima pravo na naknadu troškova popravka.
4.5 GNS će obavljati redovito održavanje usluga. Planirani prekidi ne smatraju se prekidima rada.
5. Dostupnost
5.1 GNS jamči dostupnost usluga od 99,7% mjesečno.
5.2 Kupac ima pravo na naknadu ako usluga nije bila dostupna u skladu s ugovorom.
5.3 Zahtjev za naknadu mora biti dostavljen GNS-u u roku od 30 dana od prekida rada.
5.4 Naknada se vrši putem odbitka na sljedećoj fakturi.
6. Odgovornost
6.1 GNS je odgovoran za pružanje usluga u skladu s ugovorom i zakonima.
6.2 Kupac je dužan koristiti usluge u skladu s ugovorom i zakonima te na vrijeme plaćati usluge.
6.3 Kupac je odgovoran za zaštitu svojih podataka i lozinki.
6.4 Kupac nema pravo koristiti resurse GNS-a bez odobrenja.
6.5 Kupac je odgovoran za informacije koje prenosi putem usluga GNS-a.
7. Naknade
7.1 Cijene su fiksne tijekom trajanja ugovora, osim ako nije drugačije dogovoreno.
7.2 Naknade se obračunavaju prema važećem cjeniku.
7.3 GNS zadržava pravo na povećanje naknada uz prethodnu obavijest.
8. Plaćanje
8.1 Fakture se izdaju mjesečno unaprijed.
8.2 Kupac je dužan platiti fakturu u roku navedenom na fakturi.
8.3 GNS ima pravo obustaviti uslugu u slučaju neplaćanja.
9. Trajanje i raskid
9.1 Ugovor se sklapa na neodređeno vrijeme s otkaznim rokom od 30 dana.
9.2 GNS ima pravo raskinuti ugovor u slučaju kršenja uvjeta od strane Kupca.
9.3 Kupac ima pravo raskinuti ugovor u slučaju kršenja uvjeta od strane GNS-a.
10. Odgovornost za uslugu
10.1 GNS je odgovoran za pružanje usluga u skladu s ugovorom.
10.2 GNS nije odgovoran za greške uzrokovane Kupcem ili trećim stranama.
11. Zapošljavanje
11.1 Kupac se obvezuje da neće zapošljavati osoblje GNS-a tijekom trajanja ugovora i 12 mjeseci nakon njegovog završetka.
12. Imena domena
12.1 GNS posreduje u registraciji imena domena, ali nije odgovoran za postupke registra.
12.2 GNS nije odgovoran za gubitke zbog neuspjele registracije imena domena.
13. Intelektualno vlasništvo
13.1 Sva intelektualna svojina GNS-a ostaje vlasništvo GNS-a.
13.2 Kupac nema pravo kopirati ili umnožavati softver GNS-a.
14. Rizik gubitka podataka
14.1 GNS nije odgovoran za gubitak ili izobličenje podataka.
14.2 GNS nije obvezan izrađivati sigurnosne kopije podataka Kupca.
15. Odšteta
15.1 GNS je odgovoran samo za izravne štete uzrokovane nepažnjom.
15.2 GNS nije odgovoran za neizravne štete, poput izgubljene dobiti.
16. Razlozi za raskid
16.1 Ugovor se može raskinuti u slučaju kršenja uvjeta.
16.2 Ugovor se može raskinuti u slučaju insolventnosti jedne od stranaka.
17. Viša sila
Strane su oslobođene odgovornosti u slučaju više sile.
18. Prenos ugovora
Kupac nema pravo prenijeti ugovor bez pristanka GNS-a.
19. Povjerljivost
Strane su obvezne čuvati povjerljive informacije.
20. Promjene uvjeta
20.1 Promjene uvjeta bit će najavljene najmanje mjesec dana unaprijed.
20.2 Kupac ima pravo otkazati ugovor u slučaju značajnih promjena.
21. Prava koja se ne odriču
Ovi uvjeti ne ograničavaju prava stranaka prema zakonu.
22. Posljedice prestanka ugovora
Nakon prestanka ugovora, Kupac je dužan vratiti sve resurse GNS-a.
23. Spor
23.1 Sporovi rješavaju se pred nadležnim sudovima u Srbiji.
23.2 GNS zadržava pravo pokretanja postupka za naplatu potraživanja.
24. Obrada osobnih podataka
24.1 Obrada osobnih podataka regulirana je GDPR politikom.
25. Posebni prilozi
25.1 GDPR politika je navedena kao prilog ovim uvjetima.